訪客留言 (99)
MKYYI 於 2009-04-30 11:59 PM 發表:
 作死呀!!qooza,唔比我入我妹個qooza blog? qooza 你小心D呀!!
 一入到去,就彈野出黎.比下面好wo~             我再入唔到榆個qooza 
 Sorry~榆 比唔到Cm你 T_T                        blog,就食左你,睇住黎  
 
fanyumei123 於 2009-04-25 08:26 PM 發表:
CoMmEnT
yiu_rachel 於 2009-04-18 01:05 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
sowingsum18 於 2009-04-15 03:57 AM 發表:
我依家好悶呀!
至衰都系個死人文,
搞到我依家想訓都訓到呀!
我就黎死啦!
wantszaa 於 2009-04-11 01:05 PM 發表:
CM CM cM cM CM cM cM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mocka 於 2009-04-07 12:25 PM 發表:
 我係『鼻涕寶寶』呀!CoMmEnT~
gaskong 於 2009-04-03 10:25 PM 發表:
我係專誠泥送ComM3nt比你
希望你鍾兒la
簽收:_______
keikei625 於 2009-03-30 12:51 PM 發表:
COMMENT
Tingv3v 於 2009-03-02 07:16 PM 發表:
Comment.
[ 返回 sakuraiai 的個人主頁 ]