訪客留言 (22)
suetyi_likem 於 2009-11-22 04:50 PM 發表:
 我都想學影相呀,,,,
lovin516 於 2009-10-09 07:12 PM 發表:

先生/小姐您好 ;)
我係 小chu.
好高興系咁多人之中有緣留低呢個留言予閣下`
目的係向您推介一個收SMS賺錢方法, 希望你會加入` =)

稍微作介紹:
每當你接收一個短訊,就會賺一元。` XD
商台節目: 叱o宅叱叱o宅 報導過呢個收SMS賺錢方法嫁`
完全免費 零風險 就算係假既你都唔會有損失`
希望你可以加入做我下線, 想做朋友?不妨來一試`^^

最後` 希望您會試下啦`
http://smscash2u.com/receiver_register.php?rid=3984

記記住登記時 推薦人號碼 3984
係 小chu. 推薦你加入架ma

見悶果陣咪上下來同大家傾計囉` haha.

 
qa970568 於 2009-09-06 08:16 PM 發表:
 好正丫  你影d  相@@"
 
happyququ 於 2009-09-01 10:11 AM 發表:
 D相好令呵''''=]CM
jack_hui3 於 2009-08-21 06:32 PM 發表:
 我都係攝影發燒友, 希望你得閑睇吓我個blog, 指導一下小弟啦!
wong1016 於 2009-08-05 10:08 PM 發表:
路過____`
CoMm3nT`=]
wongkwanlok 於 2009-07-13 04:14 PM 發表:
 
 CM"       得閒黎睇我個blog
skII2 於 2009-06-17 12:11 AM 發表:
hi~~
得閒入黎我ge qooza度,睇下我影ge花 ok唔ok!!
最好用悄悄話比d意見我^^
我係岩岩新鮮出黎ge新仔
v3vv3v 於 2009-06-13 10:20 AM 發表:
 c0mment
XINXINBUT 於 2009-05-12 05:12 PM 發表:
係我呀!
comment
[ 返回 sesame_masha 的個人主頁 ]