訪客留言 (52)
tongkp 於 2009-07-28 11:46 AM 發表:
 
[oMmenT" 4 U]
tongkp 於 2009-07-25 12:09 PM 發表:
大大隻cm仔!!
tongkp 於 2009-07-05 11:24 PM 發表:
[omMenT" 4 U]
hanonbbs 於 2009-05-22 07:15 PM 發表:
雞蛋晴A_A
cM-3-
YY 於 2009-04-06 08:33 PM 發表:
HI...你係.....我都係呂明才...但唔知記唔記得你..你現在咩中學....係我QOOZA留比我....唔該曬....
wendy_123 於 2008-09-29 09:04 PM 發表:
COMMENT
wendy_123 於 2008-08-25 10:30 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
wendy_123 於 2008-08-25 10:29 PM 發表:
**********
comment
**********
mandy_au 於 2008-07-31 08:58 AM 發表:
B女~
媽子黎留言啦~
生日快樂喲~^^
bliufe 於 2008-07-14 05:41 PM 發表:

blog

 

Dblog!

 

Thanx! 

 

[ 返回 shalina 的個人主頁 ]