訪客留言 (63)
kaikaiying 於 2010-06-06 08:10 PM 發表:
大隻佬~大隻~呀
哈哈~
TinGjAiiiiii 於 2010-05-28 07:11 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
TinGjAiiiiii 於 2010-05-25 08:02 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
shan0216 於 2010-05-22 04:37 PM 發表:
thanks!
TinGjAiiiiii 於 2010-05-21 10:05 PM 發表:
♥COMMENT:D`
TinGjAiiiiii 於 2010-05-19 06:02 PM 發表:
♥COMMENT:D`
shan0216 於 2010-04-11 09:01 PM 發表:
thz=]
TinGjAiiiiii 於 2010-04-10 09:03 PM 發表:
cm:)
shan0216 於 2010-02-17 10:14 PM 發表:
thx兩位妹妹... 
ylh619 於 2010-02-16 05:34 PM 發表:
死牙Wing...番大陸……!!!!
重打算唱生日歌比你聽>...
唉..算,,,
生日快樂牙!!!!!!
生日快樂牙!!!!!!
生日快樂牙!!!!!!
生日快樂牙!!!!!!
生日快樂牙!!!!!!
[ 返回 shan0216 的個人主頁 ]