訪客留言 (63)
|
|
yuyan1122 於 2010-02-16 04:36 PM 發表:
生日大快樂!!!*=]
|
|
siu_blue520 於 2010-02-14 06:54 PM 發表:
×RonSha×
HaPpY cHiNeSe NeW yEaR!! aNd hApPy VaLeNtINe'S dAy!! 明けましておめでとう和ハッピー ・ バレンタインの日!! |
|
shan0216 於 2010-01-21 06:20 PM 發表:
thx cm
其實我系3B41*
|
|
siu_blue520 於 2010-01-20 07:34 PM 發表:
``cMcM``
其實你係?! |
|
shan0216 於 2010-01-06 03:25 PM 發表:
thx cm
|
|
siu_blue520 於 2009-12-31 01:21 AM 發表:
cMcM``
|
|
|
fish 於 2009-11-09 04:41 PM 發表:
55..=]
|
|
shan0216 於 2009-11-09 12:28 AM 發表:
唉!0甘又唔好!哂哂你D心機呀嘛!^ ^
|
|
yuyan1122 於 2009-11-08 11:10 PM 發表:
咁我吾留l0r...=[
你可以del埋之前個d!=] |
|
shan0216 於 2009-11-08 10:49 PM 發表:
如果我嫌棄呢?哈哈
|
[ 發表留言 ]