訪客留言 (149)
愛國者 於 2008-05-19 11:42 PM 發表:
小妹妹~你與其取笑別人,倒不如好好祝福死難者~安息!!!
相信你已經學會以後要慎言~有些說話不能亂講,否則會引起公憤。
中國加油~四川加油~
亞太整形外科中心整形專科醫生 於 2008-05-19 11:32 PM 發表:
看來你須要我
 
亞太整形外科中心整形專科醫生 - 提供整形資訊,如雙眼皮、眼袋、隆鼻、瘦面、脫墨、疤痕、隆胸、抽脂、臭狐等。(贊助網站)
亡魂 於 2008-05-19 11:19 PM 發表:
渣 滓 
睇唔過眼 於 2008-05-19 11:18 PM 發表:
講真.我唔認為需要咁多人一齊炮轟佢囉.佢咁大個人應該知道咩事應該做咩事唔應該.發生左天災大家都唔想.我地要抱住1個尊敬同嚴肅o既態度而唔係應該嘻皮笑臉.我相信佢都非常明白.
有人係比較冷血.咁唔通就要拎去去斬!?
仲有果d用晒粗口話人冇受過教育果d人.唔通你地ed就叫受過教育!?
希望大家都反醒下.
最後我想講.點解咁多八人睇完覺得唔岩就插.唔該諗清楚.冇人迫你睇.網友所發表o既都係自己o既感受.有意見唔通唔可以用1個好d o既態度提出咩?
. 於 2008-05-19 11:01 PM 發表:
我估唔到呢到仲勁過高登啵
知唔知你地講果d咩見到佢打巴你可以告你恐嚇咋啵@.@
回nn
這位網友...
要知道這是個別事情...
請不要混和一起說
為中國、四川流淚既香港人 於 2008-05-19 10:58 PM 發表:
細路,合埋把口,唔需要再講任何野,比心機讀書,希望你將來都會係一個「好人」。
多d學下點樣去愛人,最重要係學下點樣愛你自己。
 
原本為你而感到羞恥,不過,而家我只替你感到可憐!
sorrow 於 2008-05-19 10:17 PM 發表:
小妹妹,希望你好好反省,否則你這麼長的人生便沒有意義了。
好好將你現在擁有的全部去幫助有需要的人。
團團圓圓 於 2008-05-19 10:15 PM 發表:
 
細路女,呢個世界唔係你寫乜就可以用心聲或言論自由就可以卸責。
 
有啲嘢諗都有問題,何況寫出嚟?
 
為屋企人同學校不值,無端被你連累。鬧
 
鬧你就無謂啦,睇你封blog就知你根本無諗過自己承受得起後果。 
nn 於 2008-05-19 09:55 PM 發表:
你影衰晒香港人和屯門區的人
我都住屯門,如果我見到你~真的想打巴你
!!!!!!!!!!!!!!!!!
垃圾都不如!!!
做錯事一句sorry就以為可以冇事~
我信天有眼~
你遲早有報應~ 
我的女兒下年報讀中學,都不會選你讀的中學,不能給我的女兒和你一間中學∼∼
gaogaozhen 於 2008-05-19 09:22 PM 發表:
 实在是无语。。。
家长应该检讨自己的教育,希望大家不要犯同样的错误
[ 返回 shan_kwan 的個人主頁 ]