訪客留言 (149)
月~FD 於 2008-05-19 11:10 AM 發表:
你地有冇野啊??你咁講佢你好有家教?
個個都有錯,你冇錯你咪講佢囉,話人冇家教之前林下自己啦!
Tricia 於 2008-05-19 10:59 AM 發表:
我覺得你真的很沒家教呀...
麻煩你檢討一下自己啦..
都五明你媽點教你架
你有沒有良心的呢?
冷血無情
你哩d人真係五死都沒用啦
我真係希望你自己檢討下
中有五好比我係條街撞到你
我一定會指住你來罵!!!!

你shut down左xanga不代表沒人找到你
你已經比人唱到家喻戶曉啦.... 
coco 於 2008-05-19 03:29 AM 發表:
 You are such a BITCH!!!!!!
Duck 於 2008-05-19 02:46 AM 發表:
 very sad to see your post in uwants forum, hope you understanding we are talking about life here.....
su8k u 於 2008-05-19 02:38 AM 發表:
如果有一日你屋企發生地震,
你係一瞬間我失去父母..兄弟姐妹(壓死)..連屋企都無埋..
得番你一個....睇你仲會唔會咁happy.....
 
你真係好細路女, 自私, 唔會理人感受...中國唔應該有你d 咁ge 人渣存在
安安, 佳佳, 盈盈, 樂樂 於 2008-05-19 01:58 AM 發表:
我們d同鄉有專人睇住, 唔駛你擔心, 不過我地都好想捐晒d竹葉俾災民, 唔該你死開, 我地鄙視你
正常人 於 2008-05-19 01:48 AM 發表:
hey,你今日有冇照鏡呀?如果冇鏡望下個馬桶盤水,睇下自己個死人樣幾樣賤,如果我係你,未出世之前就死左拒,無謂獻世,你老母養你咁大,先發現生著個無腦症人士,真係前世唔收,既然你係呢個世界都冇乜用處,返去你既火星啦!浪費地球寶貴資源。
PS﹕你個樣真係非常適合十月去海洋公園做野,非常建議你打電話去問問。
风萧萧兮 於 2008-05-19 01:37 AM 發表:
妹妹你四肢发达,头脑简单啊,被人骂也不奇怪。
不要让你的家人伤心,让你的同胞悲愤。
说不定哪天真的有人打你耳光。
你是中国人的耻辱~
討厭你的路人甲 於 2008-05-19 01:32 AM 發表:
你有冇搞錯架!!!!
一個天災死甘多人~你仲甘講野!!!!!
你學校甘教你架!!!董玉娣教D甘黑心既人架!!!
捐錢姐!!!自願性質!!!你唔想捐都唔使甘講呀!!!
我都係住屯門~唔好俾我見到你呀!!打鍋你呀!!!
香港有你呢種人~唉........
cambyleung 於 2008-05-19 01:18 AM 發表:
 屌妳老母,!講啲唔係人講既野,咁多年黎妳一直食緊屎咖?妳老豆老母冇教過妳做人咖?妳咗埋啲咁既野 妳老豆老母都會感到羞恥!冇俾我見到妳!如果見到妳既話 唔洗講野 一把SING死妳!不過就算妳死咗都彌補唔到妳做過既野!去到地獄妳會接受所有令人毛骨悚然既懲罰!挑妳老尾..賤骨頭,唔屌唔鬆化!屌那星!
[ 返回 shan_kwan 的個人主頁 ]