訪客留言 (149)
|
|
你幾時去死? 於 2008-05-23 01:35 AM 發表:
頂,睇完你篇論文真係好想打鳩你
你冇撚野丫?你係咪含撚含壞左個腦? 你有冇事丫?你最冷血係既幾句: 死多d咪好囉 醫院唔洗咁迫 唔洗無位 唔洗怕無得安置佢地 唔怕唔夠物資 唔洗怕人口過多 少左d人排放所有垃圾 少左個人失業 唔洗放d錢係佢身上 唔洗怕佢地病 至緊要 少左件廢物!!!!! 咪幾多好處 我屌你老味,咁你仲唔去死?你唔係人黎架? 死左佢啦快,咁下世咪可以做panda囉,諗起都爽呀可你? 咁趁早啦仆街,晒鳩氣 仲有呀,你最好去整下容,再唔係戴面具 如果唔係比我見到你,我call埋班fd打鳩你,一定! |
|
|
有心人 於 2008-05-23 01:17 AM 發表:
一個人既品德才是最重要
我認為你讀幾多年書都冇用,浪費立稅人既金錢 咁既說話你都講得出? 請問你有冇睇前幾日10:30既四川地震片? 有冇睇過陳堅果段片? 如果你冇睇過,唔該你上網down又好,咩都好.. 陳堅果種堅持生命既態度,唔係每個人都可以做到 人命黎架 你點可以咁講? 我諗有少少良知既人都唔會講得出啦 就算你唔捐錢,你既心都唔可以咁諗 冇人想發生天災人禍,冇人想痛失家園,更加冇人諗過原來一秒後可以失去咁多野! 唔該你反思下,禍從口出就係你lee d 你太不知所謂,你lee d人唔應該生存係香港lee個咁幸福既城市 不知所謂 |
|
|
吊7你的人 於 2008-05-23 01:11 AM 發表:
我吊你個hi呀..咁7多人死又唔見你死..你同我食屎la...你放心你出街唔會被人吊
因為我唸冇人想吊你個西lo..我係你老母我掉你落街
|
|
|
香港人 於 2008-05-23 12:14 AM 發表:
妳係一舊垃圾,垃圾無資格比意見或者道歉
細個唔代表唔使負責任,可悲香港竟然有一個咁樣既青年
比起妳既無知,內地同胞的一言一行也比妳高崇
起碼佢地有人性,但妳無
|
|
|
唉 於 2008-05-23 12:07 AM 發表:
各位唔洗問佢有無家教, 亦唔洗替佢老豆老母難過, 因為佢地係一個人渣家族!!!!!
|
|
|
支持四川 於 2008-05-22 11:55 PM 發表:
希望你真係會「經一事長一智」啦!
要鬧o既....好多網民都已經鬧過晒,我都費事再浪費口水。
「知錯能改善莫大焉」(如果你真係知錯的話)
其實我都非常不滿你果封所謂o既「道歉信」
但我相信你已經受到應有o既教訓,以後要學乖D啦!
|
|
jAyLa108 於 2008-05-22 11:20 PM 發表:
反屋企早抖啦你
13碎人仲甘低B....有無人性架
你試下住四川牙笨..睇地吾地震死你..甘叻你米捐D錢去養熊貓囉
On 9+低能
|
|
|
令你後悔既人 於 2008-05-22 10:25 PM 發表:
哇你講果D野不知幾好聽聽一鑊想打你一鑊你都中學啦串77咁黑社會大佬個女咩大哂呀講D野D智商小學都冇....比咁多人串低你死啦E家你係咪好開心呀??出咩名啦尊重一下人啦唔該話人垃圾你係比垃圾更垃圾呀...
|
|
|
咁多人死唔見你死 於 2008-05-22 10:16 PM 發表:
|
[ 發表留言 ]
你冇撚野丫?你係咪含撚含壞左個腦?
你有冇事丫?你最冷血係既幾句:
死多d咪好囉 醫院唔洗咁迫 唔洗無位 唔洗怕無得安置佢地
唔怕唔夠物資 唔洗怕人口過多 少左d人排放所有垃圾 少左個人失業 唔洗放d錢係佢身上
唔洗怕佢地病 至緊要 少左件廢物!!!!!
咪幾多好處
我屌你老味,咁你仲唔去死?你唔係人黎架?
死左佢啦快,咁下世咪可以做panda囉,諗起都爽呀可你?
咁趁早啦仆街,晒鳩氣
仲有呀,你最好去整下容,再唔係戴面具
如果唔係比我見到你,我call埋班fd打鳩你,一定!