訪客留言 (149)
唉 於 2008-05-22 08:39 PM 發表:
***若管理員不執法, 則我會一直向警方施壓本人為該女生之親人, 我是不會放過任何人! ***
 
臭坑出臭草, 原來係一個人渣, 垃圾, 癈物家庭!!!!!!
 
你覺得你吾係人嗎? 於 2008-05-22 05:49 PM 發表:
有一日當你有意外發生.....受重傷係條街度.....無一個路人埋來救你.....你覺得痈苦無助的時候....只聽到路人講...(我又吾識你....做咩救你.....關我咩事....)仲叫你係死就快d死........你會有咩感覺????香港已經有7百幾 萬人....多你一個吾多..少你一個吾少.....甘你都吾係應該死左佢姐....點解你覺得中國多人...四川死甘多人應該無所謂........你抵比人話.....吾值得原諒....
訪客 於 2008-05-22 04:31 PM 發表:
嘩!!!你家下仲細呀?中學生黎喇...講過既野係要負責嫁...你冇諗過個後果就講...咁即係話你唔用腦去思考啦?!
你自己都有家人啦...俾你諗諗...假若你係四川喲人...而其他人咁話你,咁你會點呀?
你宜家只不過係幸災樂禍炸...
你...都可以講係中國人既可恥喇!!!
唔該你反省下啦 於 2008-05-22 10:24 AM 發表:
咁多人失去家庭、生命已經好慘
你唔伸出援手都算啦
仲要落井下石侮辱往生的人係垃圾
你有冇血性呀
年紀細唔代表大晒架,你已經有自己想法啦
13歲喇,唔該用下個腦啦﹗衷心替你父母難過
如果你的至親好友被形容為垃圾,你會開心嗎
你講呢D說話,只顯得你自私和無知
不論係往生的人,或者倖存的人,佢地都好慘
請唔好隨便口沒遮攔,呢D言論絕對唔好笑
尊重他人同時,亦都麻煩你尊重一下你自己
PAN 於 2008-05-22 07:16 AM 發表:
 妳冇撚病呀...??
妳係唔係人黎架....??
 
你無野ar?? 於 2008-05-22 04:42 AM 發表:
你係眯人黎伽???你係眯石頭爆出黎伽~~
    你ar媽細個無教過你ar!!!
             睇住後尾兩年ar
GIGI 於 2008-05-22 12:28 AM 發表:
佢道歉???
收啦!!!!!佢怕比人吊坁�
點解會有d咁既人,佢有無人性架!!!!
死多5千人????人命呀,過唔過份d呀???!!!!
如果佢屋企人全家地震埋q晒,
咁佢會唔會叫d搜尋人員放棄,叫搜尋人員返歸呀???
就算d人真係死左,都應該尊重死者啦!!!
仲有,人地四川d人都好多叻人,佢識唔識野架????
最過份係話人地垃圾,
佢有咩quali.咁講,佢自己講出呢d野佢仲垃圾!!!!! :046:
最後,佢肯定一毫子都無捐啦,
講乜q0徒佢d錢???
就算捐少少都係錢,都係一份心意,
不知所謂!!!!!
佢無非想搏出名搏上報0者,佢得左啦,仲勁過陳巧文呀(but陳巧文起碼有理由,佢呢d人簡單直無理)!
我係佢阿媽,我一定好後悔生左個咁既女,無人性,
第日父母老左都唔知會唔會話老人家無contribution,不如死q左去~~~

中國可能比左好多負面feelings比香港人,
但係有邊個國家由發展中國家變做已發展國家既時期唔係咁,
貪污,香港已前無咩,但當一個地方慢慢完善起來,
呢d野就會disappear,細佬,讀多d書多d歷史先好出聲啦!!!!

不可以原諒!!!!

 

不停想補鑊.  四圍講佢學校知道左.  父母知道左... 已經對佢點點點....     今日係星期日, 件事昨晚先發大.    學校點可能咁快有反應先???    根本就係講大話!     我真係愈睇愈嬲!

要明白年輕絕對唔係一個藉口
唔係我做完一啲唔好嘰野 一句我仲細個 唔識諗 就可以當咩事都冇發生過



以你為恥 於 2008-05-21 11:47 PM 發表:
 中國國內的一名年輕乞丐,縱使本身有殘障行動不便,還懂得國難當前,血濃於水的同胞正正受災,一拐一爬的走到捐款箱前,把身上僅有的45塊錢捐出去,一名乞丐!她是一位不能自足的乞丐!!你自己呢﹖﹖
$10沒用﹖香港700萬人,每人10元已有7000萬元!可以重建多少學校﹖可以救活多少孤兒﹖什麼是垃圾﹖你竟視自己的同胞為垃圾﹖你覺得自己是香港人會高貴點嗎﹖我告訴你我以你是香港人為恥﹗
不要以為自己別有見地、與眾不同,你只是一個無知、幼稚、冷血的人!!
還不好好反省、不自的檢討﹖給這麼多人罵過後還不醒來﹖怕有一天你會被自己的愚昧所害﹗
請你為你自己所言道歉﹗
仇視你的人! 於 2008-05-21 10:38 PM 發表:
 唉- -
你真係冇得救!!
講得岩!係香港人既恥辱!
我見到呢篇野!O哂咀!啞了!
你係咪人黎加?
人地幾慘你知唔知?
一時既戲言,有冇諗過人地既感受?
如果係你,一開眼就唔見左自己D手腳..OR冇左老豆老母..
你會點?..你真係冇惱!
一句講哂!死啦你去!
給柒頭的信 於 2008-05-21 10:26 PM 發表:
 仆街!你呢個人冷血無情到咁既地步,冇得救!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ 返回 shan_kwan 的個人主頁 ]