訪客留言 (247)
|
|
sherry4062 於 2008-07-11 09:00 AM 發表:
今年D成績已經好左好多架喇...
雪晴D畫係咁架喇^^'
|
|
moon240908 於 2008-07-10 08:40 PM 發表:
咁你今年成績點?有冇進步?
我全級進左一名炸..班入面就冇進冇退==+
我都睇過cf,我想買果本•戀之回憶 原畫集•
cf 8月號個特別版雪晴畫甄子螢好樣衰=口=
反而雙兒令女左好多囉..
|
|
|
sherry4062 於 2008-07-10 11:09 AM 發表:
吾知今年去吾去得T^T
要睇份成績表喎T^T'
天下有樣買!cf出左喇
我睇左佢有咩買...不過佢係..你買咩漫畫就送你精品=.=''
|
|
moon240908 於 2008-07-09 09:58 PM 發表:
應該會去,我都仲未決定.
因為唔知得唔得閒,而且要睇下今年天下有咩野買,
我想第一日去.你係咪年年都去架?
|
|
|
sherry4062 於 2008-07-09 11:08 AM 發表:
@@'
你今年去吾去動漫牙???
|
|
moon240908 於 2008-07-08 09:10 PM 發表:
你就好la!我都好想要部新電腦.
我之前都有去過,
不過我都係見你寫自己日常生活ge事.
不過不知不覺花鈴又出新一本單行本.><
吸血鬼騎士動畫咁快完..
有d唔清楚(對於冇睇漫畫版ge人黎講)
我睇死佢第2季d人物又一定走形.
守護甜心動畫我愈睇愈唔想睇=='''
決定唔睇..我覺得好似係比8、9歲ge睇..
|
|
helenlun918 於 2008-07-08 08:55 PM 發表:
c0mmEnT`
|
|
sherry4062 於 2008-07-07 07:36 PM 發表:
月牙你有冇睇我D日記牙?!
我D日記係d情報黎架-w-
你上去睇睇最新個D=w=
|
|
|
sherry4062 於 2008-07-07 03:11 PM 發表:
我而家要買部新ge番黎...
愛麗絲出左99喇好好睇=w=
吸血鬼騎士做完左喇T^T
要等10月ge第2輯.v.
|
|
moon240908 於 2008-07-06 04:46 PM 發表:
咁悲哀?不過我以前都試過,
果部所謂電腦搵過勁多人整過都唔得==''
我而家呢部都係二手架!
哦..遲吸血鬼騎士幾日..
|
[ 發表留言 ]