訪客留言 (247)
|
sherry4062 於 2008-04-01 09:08 PM 發表:
我5係幾鐘意睇蘑菇學園..
可能因為作得5係太好....
係呀~!
你覺5覺得吸血鬼達人係抄吸血鬼騎士呀!!
我睇過好多本吸血鬼類ge漫畫..
但係只有吸血鬼騎士先會分純血種呢d野/..
吸血鬼達人個到都有講話高5高純度ge血咁講..
你覺得雪晴d畫點呀?
我就覺得好少少怪怪地ge感覺....
|
|
moon240908 於 2008-03-31 09:49 PM 發表:
d人做野都唔會顧慮到人地感受。=_='''
唔洗理果d人,唔值得去嬲。
不過留堂又真係幾慘。
係我ge話,我一定會發瘋。
不過轉校又唔洗,會有人唔捨得你ge~~
CF蘑菇學園大結局la~好期待>^<
不過我總係覺得瑞雲d畫技好似變左,
我覺得之前<<我的王子階下>>ge畫風好d。
有時睇CF蘑菇學園覺得入面d人好似怪怪地咁。
|
|
sherry4062 於 2008-03-31 08:25 PM 發表:
咁又係同fd玩係開心d...
不過..經過今日件事之前我已經勁討厭番學- -'
就係因為我班個兩條仆街...
搞到我地要全班每日留堂半粒鐘-一個鐘- -
係每日呀- -''
我真係好想轉校- -但又5想冇哂d fd-3-''
|
|
moon240908 於 2008-03-31 07:10 PM 發表:
夏娜真係好正~~~>^<
不過我個同學話唔係好明夏娜講咩。
不過,我起初都係半明半唔明。
唉,我最唔想係咁早起身!!!!
每次起身對眼都仲係合埋一條線。==
係呀、係呀!!!4、5月得一日紅色假期炸。
一路都冇假放呀~
不過有時返學都幾好,同d FD玩得好開心。
|
|
sherry4062 於 2008-03-30 11:02 PM 發表:
夏娜咁多人鐘意佢一定會做第3輯ge@w@
我平時聽動畫d歌,M娘.濱崎渉d歌囉@w@
聽日又開始番學喇...唉....
時間過得真係快..
放左兩個禮堂ge假期又係時候要講ByeBye.....
真係好想快d再放假呀><''
不過4月同5月又冇咩好節日...冇乜假放-33-唉.....
好5想番學的說-3333-''
|
|
moon240908 於 2008-03-30 01:29 PM 發表:
不過唔確定夏娜係咪真係出第3期,
維基百科話只係預期。
不過真係好想夏娜出第3期><'''
咁你聽d咩日文歌嫁??
我都係比較遍向動漫ge歌。
有時唔知點解會覺得中文歌好似冇日本歌咁好聽。
不過我日文、普通話、中文都有聽。=]
|
|
sherry4062 於 2008-03-29 05:21 PM 發表:
其實我都有一刻想吉田佢用個寶具架^^''
夏娜會出第3輯@w@?太好喇>///<
我平時只聽日文歌架咋^^'''
中文歌聽得兩隻歌..(分手要狠,四仔^^''其他就冇喇^^'')
|
|
moon240908 於 2008-03-29 05:03 PM 發表:
我係月呀~~我做左會員la^-^
不過我冇時間搞日誌、相簿,
我相簿果度淨係上傳左吸血鬼騎士炸。
我都睇完24話la><
不過唔知點解我有一刻想吉田一美佢用果個寶具。
(好似好衰==''')
我係維基百科度睇到夏娜可能會出第3期!
好期待>^<如果真係出,
化妝舞會又會有咩陰謀?哈哈xD
講起日文,之前我自學過,
點知學完又唔記得曬,
淨係識幾句。(人人都識講果d)+_+
而家變到只係跟住人講,T^T
聽d日文歌都要聽好多次先識唱...
|
|
sherry4062 於 2008-03-29 11:51 AM 發表:
睇完夏娜喇>///<''
最後..吉田佢......佢.....
都係冇用到個寶具呀@v@
不過佢有一刻想用.,,
但到最後諗清楚..
夏娜話過會幫悠二番黎所以就冇用到喇@v@
|
[ 發表留言 ]
講真,我都覺得<<蘑菇學園>>好普通。
我睇今期<<蘑菇學園>>大結局,
真係好普通,有d無聊...=^=
而且愈來愈覺得瑞雲d畫走形,好失望。
雪晴d畫我都覺得好怪,唔係咁好睇。
所以都唔太鍾意。
我係Yahoo知識都見過有人咁問,
我覺得有部分的確似吸血鬼騎士。
不過唔可以講係全部。
我兩部漫畫都支持嫁~~
咁你覺得Os兔仔貓ge話點???