訪客留言 (60)
siuv520 於 2009-03-27 02:48 PM 發表:
小v送 你 c0MmENT"唷
love_ip 於 2009-03-26 09:36 PM 發表:
 嘿嘿~施生"
 我輕輕地飄過~不介意吧?"..
 XD...好掛住你老婆tim...點算好?.?
mary_love 於 2009-03-26 06:36 PM 發表:
點解要叫我做狗狗的女友呢..
我有名的 xdd
 
回你的cm子...
ken66513519 於 2009-03-26 01:22 PM 發表:
是不是那條手根腳根和大腦神經貼錯位了= =''
..........真是的~我幫你看看
s0701171 於 2009-03-25 01:23 PM 發表:
 我五系叫小頓呀.
系純呀.吾好搞錯-0-
love_ip 於 2009-03-17 09:20 PM 發表:
 嘿嘿~我5系笨蛋Na
 喜喜祝福你與你老婆幸福每一天~hee
ken66513519 於 2009-03-15 10:01 PM 發表:
時間就係證明~兄弟我比你睇下我有幾能耐
love_ip 於 2009-03-10 10:29 PM 發表:
 
 嘿嘿..."CM  for  u...
awongwonga 於 2009-02-22 12:54 AM 發表:
 
 comment
愛心小CM送上
@.@
ken66513519 於 2009-01-29 05:10 AM 發表:
兄弟 你估下我系邊個  呵...你一下
[ 返回 shi710340710 的個人主頁 ]