訪客留言 (40)
tss624614770 於 2009-07-01 07:53 PM 發表:
 
c0mm3n+
c0mm3n+
4
u
!!!
cherry1227 於 2009-05-09 07:40 PM 發表:
2加重蕉唔蕉人夾BAND嫁?!
YaN1140 於 2009-03-11 09:59 AM 發表:
c0mm2nT=]要回架>3<
Rainbow_r_Ra 於 2009-02-19 05:25 PM 發表:
I'm Rainbow !!! Nice to meet you . I'm a 13-year-old girl . Study in 劉金龍 . I live in Tuen Mun too !!! I saw your blog today and I want to meet you !!! I love Music very much !!! If I start to play music , I will not stop and will not give up . If you want to meet me , please write back or add me to your MSN .
 
koike 於 2009-01-15 10:26 PM 發表:
你好呀@@"
其實呢...我呢...見到呢...
你好似er...想組band...
麻煩你可以add我傾傾嗎@@"
um...可能我未必係最好
但係...er~係囉...可以add我嗎
dong1314 於 2009-01-01 06:33 PM 發表:
 
HaPpY NeW YeaR

COMMENT  n^n

tangwingyee 於 2008-11-16 05:04 PM 發表:
cmcm
chinglam0417 於 2008-10-04 03:36 PM 發表:
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
tangwingyee 於 2008-10-03 09:45 PM 發表:
cmcm
tangwingyee 於 2008-10-03 09:44 PM 發表:
cmcm
[ 返回 shinn2000155 的個人主頁 ]