訪客留言 (153)
|
|
sio15iong 於 2010-06-16 11:37 PM 發表:
CM<,,~
|
|
hiofong 於 2010-06-11 05:45 AM 發表:
鑽石哥哥邊個黎咖
|
|
KuN188 於 2010-06-10 10:40 AM 發表:
Cm~*Cm~* 回滴...
|
|
sinnn3211 於 2010-06-10 12:08 AM 發表:
咪就係lo~~haha
好牙好牙..
到時的埋鑽石哥哥出泥
|
|
Phoebelove 於 2010-06-09 11:19 PM 發表:
係咪咁刀要笑我地呀-33-
你唔抵得我地有得相認炸MA' XDD
咁得閒搵日聚下舊啦=]] 小倩'
|
|
hiofong 於 2010-06-05 02:53 AM 發表:
|
|
sinnn3211 於 2010-06-04 12:59 PM 發表:
HAA..唔係唔係.我話我有記姓過你咁解姐
好牙..^__^..得閒上去HI TEA LA就
|
|
Phoebelove 於 2010-06-04 12:52 PM 發表:
咁你即係話我無記性姐!' HAHA 我認既'''
得閒上泥飲杯茶啦' 還掂你仲記得我住邊'XD
+返啦+返啦=]]
|
|
hoitimmy 於 2010-06-04 01:01 AM 發表:
CM~CM
|
|
sinnn3211 於 2010-06-03 08:12 PM 發表:
haha我好記姓姐
我仲記得你係邊tim
咁你唔加返我新msn??
|
[ 發表留言 ]