訪客留言 (1228)
|
|
SweeT_C 於 2009-11-08 01:29 PM 發表:
嗯..
旦大家知未得囉..
我知你當我係好朋友..
旦你都要知我都當你係我\best friend,,
|
|
KB011411 於 2009-11-08 01:02 PM 發表:
識到你呢個傻妹.3.'
我好幸福xd |
|
yi_ 於 2009-11-08 01:02 PM 發表:
寶貝寶貝;D |
|
KB011411 於 2009-11-08 12:59 PM 發表:
i wanna be with you
愛你好幸福.__.xd |
|
KB011411 於 2009-11-08 12:05 PM 發表:
我愛你(3
|
|
babiiyan520 於 2009-11-08 10:47 AM 發表:
路過唔留cm;捉;
咁曳唔留cm要打pat pat ga. 講笑xd 下次黎我到要比cm我牙;) |
|
siuwing53240 於 2009-11-08 10:12 AM 發表:
可愛妹你好多個cM喔
|
|
kaka5208 於 2009-11-08 05:57 AM 發表:
★ COMMENT : ) |
|
NCLo_o 於 2009-11-07 04:50 PM 發表:
|
|
yan_tung_cat 於 2009-11-07 09:15 AM 發表:
-``★cOmm3nt;''
呀妹...做咩唔搵我;[ |
[ 發表留言 ]