訪客留言 (1228)
SweeT_C 於 2009-11-08 01:29 PM 發表:
嗯..
旦大家知未得囉..
我知你當我係好朋友..
旦你都要知我都當你係我\best friend,,
KB011411 於 2009-11-08 01:02 PM 發表:
 識到你呢個傻妹.3.'
我好幸福xd
yi_ 於 2009-11-08 01:02 PM 發表:

 寶貝寶貝;D

KB011411 於 2009-11-08 12:59 PM 發表:
 i wanna be with you
愛你好幸福.__.xd
KB011411 於 2009-11-08 12:05 PM 發表:
 我愛你(3
babiiyan520 於 2009-11-08 10:47 AM 發表:
 
 路過唔留cm;捉;
咁曳唔留cm要打pat pat ga.
講笑xd
下次黎我到要比cm我牙;)
siuwing53240 於 2009-11-08 10:12 AM 發表:
 可愛妹你好多個cM喔
kaka5208 於 2009-11-08 05:57 AM 發表:
★ COMMENT : )
NCLo_o 於 2009-11-07 04:50 PM 發表:
 
    留翻個cM"先閃水^^"
yan_tung_cat 於 2009-11-07 09:15 AM 發表:
               -``★cOmm3nt;''
呀妹...做咩唔搵我;[
[ 返回 siuabb520 的個人主頁 ]