訪客留言 (59)
|
|
kissb1314 於 2008-04-14 07:59 PM 發表:
邊個黎嫁?.?
我正係知小羊好索..
因為佢有名你叫索羊@.@
對嗎?^^
|
|
siucatpanda 於 2008-04-13 09:06 PM 發表:
覺唔覺
Cloud好令仔
Tifa好索
|
|
siucatpanda 於 2008-04-13 08:11 PM 發表:
咩野好多MM@@?
|
|
kissb1314 於 2008-04-13 07:27 PM 發表:
好多cmmmmmmmmmmm.^^
|
|
kissb1314 於 2008-04-05 09:11 PM 發表:
下次跟埋你先得-v-
冇見幾日就轉msn- -
|
|
kissb1314 於 2008-04-05 09:10 PM 發表:
又唔加返我
怪得我唔見你 - -
頂你
|
|
kissb1314 於 2008-04-05 09:09 PM 發表:
喂..屌你牙- -
宜家先知咋- -
|
|
siucatpanda 於 2008-04-04 12:06 AM 發表:
搞到我NG左咁多次=口="
@﹏@"
|
|
siucatpanda 於 2008-04-04 12:04 AM 發表:
哇~咁耐先出現-﹏-"
咁慢架~
|
|
siucatpanda 於 2008-04-03 11:41 PM 發表:
依...我留唔到言既~
|
[ 發表留言 ]