訪客留言 (59)
siucatpanda 於 2008-04-03 11:40 PM 發表:
依~
好無奈耶~
我開左新msn呀~
詳細內容請上我的日誌~
其實都唔算詳細總知就好煩~
我入果個msn.唔知點解會重開機~
唉.都唔知重開左幾多次,唔敢入果個na~
/﹏\"我唔亂加人na..都唔知中左咩毒..唉~
 
siucatpanda 於 2008-04-03 11:39 PM 發表:
-口-"無奈~
轉左d咩-3-"
siucatpanda 於 2008-04-03 11:31 PM 發表:
-0-"好無奈耶~
我開左新msn呀
詳細內容請上日記睇~
-﹏-"其實都唔算詳細...
重知我入我舊果個msn..
會重開...我想死..
都唔知重開幾多次-﹏-
都唔知中左咩毒~
洗完又係咁..
唉....空腦都是灰色的~
baBi_yEe 於 2008-04-03 04:53 PM 發表:
傻婆.___.''
我轉了唷;
嘻<3`' 
kissb1314 於 2008-03-31 11:53 PM 發表:
我eggs cow 差y你- -
詩教我的><
綿羊ShEeP 於 2008-03-30 10:41 AM 發表:
a___a你唔係唔知我衰下話,,
kissb1314 於 2008-03-30 12:09 AM 發表:
死肥羊...唔好比我知你日記.\/.
睇下都唔得!!!!
肥妹牙...
邊有人咁衰嫁!!
綿羊ShEeP 於 2008-03-28 09:35 PM 發表:
小羊個日記唔可以立亂比人a__a
siucatpanda 於 2008-03-26 10:57 PM 發表:
-口-"下....無奈..
kissb1314 於 2008-03-25 08:13 PM 發表:
邊個黎嫁姐~
你好友個個牙誠?
話我知啦~
[ 返回 siucatpanda 的個人主頁 ]