訪客留言 (990)
cheanghok 於 2009-09-04 11:47 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
Int2rnet 於 2009-09-04 09:14 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
manwaiwin 於 2009-09-04 04:55 PM 發表:
HEY...我係Queko;;
      cm=]..~
amy20052002 於 2009-09-03 11:54 AM 發表:
c0MmEnT'']
shurlii1991 於 2009-09-01 09:29 AM 發表:
 我又黎 luu =]]]
shurlii1991 於 2009-09-01 09:23 AM 發表:
 
c  ♥
o  ♥
m ♥
m ♥
e  ♥
n  ♥
t   ♥
  
by shurlii (:
shurlii1991 於 2009-09-01 09:23 AM 發表:
 
c  ♥
o  ♥
m ♥
m ♥
e  ♥
n  ♥
t   ♥
  
by shurlii (:
HarrySou_Ope 於 2009-08-31 01:23 AM 發表:
上次個cm:
Ciao(你好)~
Arrivederci(再見)~
       da un delfino di Harris(by 小豚Harris)
 
sp: 做咩叫我臭小豚喎!! 同你好熟呀~ 唔開心,,,,><
 
HarrySou_Ope 於 2009-08-30 11:02 PM 發表:
No, the last cm is all Italian....
English is this one....^ ^
christy1230 於 2009-08-30 03:58 PM 發表:
 
c[]mm3nT
plz rE 
[ 返回 siuk1224 的個人主頁 ]