訪客留言 (990)
|
|
cheanghok 於 2009-09-04 11:47 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
|
|
Int2rnet 於 2009-09-04 09:14 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
manwaiwin 於 2009-09-04 04:55 PM 發表:
HEY...我係Queko;;
cm=]..~
|
|
amy20052002 於 2009-09-03 11:54 AM 發表:
❤﹏ c0MmEnT''] |
|
shurlii1991 於 2009-09-01 09:29 AM 發表:
我又黎 luu =]]]
|
|
shurlii1991 於 2009-09-01 09:23 AM 發表:
c ♥
o ♥
m ♥
m ♥
e ♥
n ♥
t ♥
by shurlii (: |
|
shurlii1991 於 2009-09-01 09:23 AM 發表:
c ♥
o ♥
m ♥
m ♥
e ♥
n ♥
t ♥
by shurlii (: |
|
HarrySou_Ope 於 2009-08-31 01:23 AM 發表:
上次個cm:
Ciao(你好)~
Arrivederci(再見)~
da un delfino di Harris(by 小豚Harris)
sp: 做咩叫我臭小豚喎!! 同你好熟呀~ 唔開心,,,,>< |
|
HarrySou_Ope 於 2009-08-30 11:02 PM 發表:
No, the last cm is all Italian....
English is this one....^ ^
|
|
christy1230 於 2009-08-30 03:58 PM 發表:
c[]mm3nT
plz rE |
[ 發表留言 ]