訪客留言 (990)
kelvinpkpk 於 2009-05-27 03:09 PM 發表:
c0mm3n7`~^^ 
kelvinpkpk 於 2009-05-27 03:09 PM 發表:
c0mm3n7`~^^ 
kelvinpkpk 於 2009-05-27 03:09 PM 發表:
c0mm3n7`~^^ 
kelvinpkpk 於 2009-05-27 03:09 PM 發表:
c0mm3n7`~^^ 
kelvinpkpk 於 2009-05-27 03:08 PM 發表:
c0mm3n7`~^^
kelvinpkpk 於 2009-05-27 03:07 PM 發表:
咁你要幾多個呀??
我送20個比你算啦...
kelvinpkpk 於 2009-05-27 03:01 PM 發表:
唔知呀...
算啦...
傾計...
乜都傾下啦..
kelvinpkpk 於 2009-05-27 02:59 PM 發表:
我邊有叫你唔好去住呀??
我叫你依家陪我傾計呀
 
kelvinpkpk 於 2009-05-27 02:56 PM 發表:
你真係好的...
成日送cm比我...
仲有50個呀...^^
依家到傾計了^^...
kelvinpkpk 於 2009-05-27 02:45 PM 發表:
依家開返啦...
不過你唔好去住呀...
留cm先呀...
記得呀...
[ 返回 siuk1224 的個人主頁 ]