訪客留言 (990)
FKing520 於 2009-05-25 01:04 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
kelvinpkpk 於 2009-05-25 01:04 AM 發表:
唔係呀...
咁到時我知點你係邊個呀??
我唔知你個樣嗎...
你又見過阿欣...
咁到時我未大禍??
 
jasontai1234 於 2009-05-25 01:03 AM 發表:
搞錯>w<
未老先衰??
快d上youtube聽啦@@ 好正..真係!
kelvinpkpk 於 2009-05-25 01:00 AM 發表:
-.-"
咁拖友囉-.-"
係喎...
你有冇睇過阿欣嫁??
你識唔識阿欣先??
 
FKing520 於 2009-05-25 12:59 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
jasontai1234 於 2009-05-25 12:58 AM 發表:
哈...係喎...我睇錯左tim...一個人唱真係好聽d...唔覺??
kelvinpkpk 於 2009-05-25 12:57 AM 發表:
-.-"
你咁鐘意整估人嫁-.-"
好彩我改左炸...
我之前唔玩得嫁...
我一比人玩我就反面嫁...
依家唔會啦...
做個fd好過反面啦...
你話係唔係先??
 
kelvinpkpk 於 2009-05-25 12:55 AM 發表:
大佬呀...
你拖馬黎到...
我點都要請啦...
我冇咁多錢呀...
我請得一個人...
如果我有錢就唔洗同我爸媽住啦...
你話係唔係先??
kelvinpkpk 於 2009-05-25 12:54 AM 發表:
唔係好老姐...
咁你諗下...
有錢既人...
佢又叫太子...
咁未叫多個字好聽D囉...
太子爺囉-.-"
明??
FKing520 於 2009-05-25 12:49 AM 發表:
哈哈 xD  
[ 返回 siuk1224 的個人主頁 ]