訪客留言 (990)
FKing520 於 2009-05-25 12:48 AM 發表:
自己姐=。= 探您同呀欣 
kelvinpkpk 於 2009-05-25 12:47 AM 發表:
係唔係嫁??
同邊個過黎呀??
同你爸媽呀??
我請你炸...
唔係請佢地嫁...
我請你一個炸...
唔好吹雞過黎話我請呀...
冇咁多錢呀...
FKing520 於 2009-05-25 12:46 AM 發表:
一定去探你

拿~您話架

香港仔  得閒 去睇下好兄弟呀細都好
kelvinpkpk 於 2009-05-25 12:44 AM 發表:
-.-"
玩野呀??
唔係唔叫你唔講呀...
仲知你過黎飲茶食飯我既...
打機...落吧我既...
你過黎香港先算啦...
 
FKing520 於 2009-05-25 12:42 AM 發表:
 5見您請我食=。=

挑 
kelvinpkpk 於 2009-05-25 12:39 AM 發表:
唔洗多謝啦...
唔當我係fd就講多謝啦...
我指係想多D fd姐...
多D fd好多好野出黎嫁...
但係我唔係次次幫到你囉...
你要明白點解呀...
我唔信你咁大個仲唔識諗囉-.-"
大家朋友...
你去香港仔個時搵我...
我請食飯...
唔好講咁多^^...
FKing520 於 2009-05-25 12:38 AM 發表:
甘好人=。=

 xD
kelvinpkpk 於 2009-05-25 12:32 AM 發表:
冇所謂啦...
你記得呀...
有事一定要同我講呀...
我澳門都識唔小人嫁...
我阿叔係個到D大佬黎嫁...
我係澳門有事我都係搵佢炸...
fd幫fd冇所謂啦...
我叫我老豆拎中飛...飛去澳門幫你呀...
 
kelvinpkpk 於 2009-05-25 12:26 AM 發表:
唔好呀...
阿欣唔比我打交呀...
我講下笑炸...
我唔會冇啦啦打人囉...
真係冇野做咩...
係屋企同D fd傾下計好過啦...
你話係唔係先??
搞咁多事做乜姐...
c0mm3n7`~^^
FKing520 於 2009-05-25 12:22 AM 發表:
上祼 姐= =


xD
[ 返回 siuk1224 的個人主頁 ]