訪客留言 (990)
|
|
kelvinpkpk 於 2009-05-25 12:03 AM 發表:
得4個炸??
咁小既...
唔係20個咩??^^
c0mm3n7`~^^
|
|
kelvinpkpk 於 2009-05-24 11:51 PM 發表:
仲有冇呀??
我想要多D呀...
你仲比唔比呀??
我要20個...^^
c0mm3n7`~^^
|
|
kelvinpkpk 於 2009-05-24 11:20 PM 發表:
多謝多謝...
得閒都多D黎啦...
c0mm3n7`~^^
你留多D比我.我一樣會留返比你...
|
|
kelvinpkpk 於 2009-05-24 10:47 PM 發表:
回返個cm比你呀...
c0mm3n7`~^^
你留多D比我未留多D比你囉-.-"
唔係咁都唔知呀??
|
|
kenny3732003 於 2009-05-24 10:40 PM 發表:
大佬... cm~"~
|
|
GIRL1234 於 2009-05-24 10:25 PM 發表:
c0mment;]
|
|
LOVEYANYAN94 於 2009-05-24 09:02 PM 發表:
cm到冇得你唔要
一手交一手,,回多唔緊要...
by:KaI YaN... |
|
daizy00704 於 2009-05-24 04:24 PM 發表:
♥c0mmEnT |
|
daizy00704 於 2009-05-24 04:23 PM 發表:
♥c0mmEnT |
|
daizy00704 於 2009-05-24 04:23 PM 發表:
♥c0mmEnT |
[ 發表留言 ]