訪客留言 (106)
lytyting830 於 2008-08-17 01:49 AM 發表:
拒攞左人地張相當系自己張相
拒好無品呀
請大家十卜下拒啦
我係睇人地個BL0G知道架
人地個BL0G:http://blog.qooza.hk/agnes_s
攞人張相個人個BLOG:http://profile.qooza.hk/kathy52001
LinG_CaNdIcE 於 2008-07-20 10:19 PM 發表:
哈哈 謝謝你做的banner
真的好漂亮的 我超喜歡
我也放了上我blog唷
再努力做更多比我們吧
希望你做的banner有更多不同的feel
ilanruby 於 2008-07-17 10:15 AM 發表:
CMCM∼
給你∼
呵呵
LinG_CaNdIcE 於 2008-07-16 11:26 PM 發表:
 你找到公主幫新歌耶 
真好我找不到= =
算拉 cm比你
lily1103kai 於 2008-07-10 08:21 PM 發表:
 我都要留cM~~~...
  
kekeke...
kwantsz 於 2008-07-10 06:42 PM 發表:
還沒在你的主頁留言..
現在送你一個..>3<"
[ 返回 siuka0724 的個人主頁 ]