訪客留言 (484)
痛苦 於 2010-01-11 12:48 AM 發表:
真係好對5住...之前果點野...
其實5係我寫...係我果fd寫嘎
我亦都有阻止....
我代距同你講聲對5住...
請你5好怒瑩
siulababy 於 2010-01-10 10:28 PM 發表:
有咩5撚鐘意咪出黎傾囉;D我又冇講d咩 您密我話佢系你條女!叫我5好溝佢. 條女又要打黎講話5撚系囉!! 條女系鐘意您既.您驚咩=] 我都5會系佢面前出現拉;D
痛苦 於 2010-01-10 10:23 PM 發表:
算啦!!
儅我無講過
sor
siulababy 於 2010-01-10 03:25 PM 發表:
您想出黎傾嗎?;DMK洗街等
yi961022 於 2010-01-10 02:49 PM 發表:
CM"
leunglokhang 於 2010-01-10 01:38 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
K123Kary 於 2010-01-09 10:16 PM 發表:
C0MMENT;)
baby_shan520 於 2010-01-09 09:02 PM 發表:
 
 ★comm3nT =]
一直在等你的cm呀!!
要回喔!!
ying812 於 2010-01-08 04:49 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
ying812 於 2010-01-07 10:41 PM 發表:
 可能會比啦=+=
[ 返回 siulababy 的個人主頁 ]