訪客留言 (25)
AT1314520 於 2010-03-28 11:53 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
midas_eshop2 於 2010-03-26 07:48 PM 發表:
唔該!!唔該!!
又係我地夜貓貓論壇呀
阻阻你
我地論壇搞左個壇花壇草選舉
有興趣就黎睇下丫
唔該!!
 
www.midas-eshop.com

PS:E個CM只用作宣傳,如果重覆或為你帶來不便,請原諒∼*

savio2760 於 2010-03-24 01:22 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
savio2760 於 2010-03-13 12:40 AM 發表:
w0w您個頭=-=
我w0w您就真-..-v
您個訪客比我洗w0好似xD
w0w乜留乜鼻水呀您*0*
白癡jai小白 v3v
abwnl 於 2010-03-10 02:43 PM 發表:
-;★c0mmenT`.
[ 返回 siuman0627 的個人主頁 ]