訪客留言 (463)
jaylove05323 於 2009-08-05 09:08 PM 發表:
 comment
bAbE__FrAn 於 2009-08-05 04:14 PM 發表:
您個僕街鵬丫`~.~
我無吾系飯桶咧,vvv,*
衰到您也`
放心;3 您反到黎我一定砍xpp*
甘好囉~.~  下次吾講囉v3333333v;;
您系反先好講丫`-.-
如果吾系等死我xpp*
僕街鵬` 您又叫我咩話?!?!
owen_sasa 於 2009-08-05 12:30 PM 發表:
c[]mM3nt`]]
Joyce867 於 2009-08-03 09:33 PM 發表:
 HiHi............................!!^ ^
msbabeching 於 2009-08-03 04:57 PM 發表:
小鵬
bAbE__FrAn 於 2009-08-03 12:18 PM 發表:
哈哈哈哈`
禁咩先`-w-"
仲有`!!!!!!
我吾系飯桶丫僕街-____-"
砍您丫拉xd
生日快樂丫小朋友`
您14碎生日`
我都就15釕xpp*
 
您快d同我碌反黎也`
好掛住您~"~
msbabeching 於 2009-08-02 11:55 PM 發表:
生日快樂 .
alexis 於 2009-08-02 08:01 PM 發表:
生日快樂0v0 comment^v^
sze__1274567 於 2009-08-02 01:16 PM 發表:
生日快樂哇`鵬鵬`;D
flip_fli0p_4 於 2009-08-01 12:37 PM 發表:
 a__a 生日快樂!! [拎刀]
[ 返回 siupang20 的個人主頁 ]