訪客留言 (463)
Eunice520 於 2008-10-05 08:35 PM 發表:
cm'cm'
"小妹好"路過黎俾cm你呀~~"|}
bonnie520520 於 2008-08-04 03:22 PM 發表:
 系國外讀-3-'
bonnie520520 於 2008-08-04 12:26 AM 發表:
 我轉左校啦'
讀中3D班無幾耐就轉校啦.
bonnie520520 於 2008-08-03 11:00 PM 發表:
你系 獅子會中學既學生?!
CM'
pvlove 於 2008-07-31 01:40 PM 發表:
祝你2日后ge生日
pvlove 於 2008-07-30 05:07 PM 發表:
祝你3日后ge生日~~~
 
yy520_1210 於 2008-07-30 11:16 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
love_yan121 於 2008-07-28 09:42 PM 發表:
上左囉..唉
love_yan121 於 2008-07-28 06:57 PM 發表:
 係呀..我知呀!!`
ying0708_520 於 2008-07-28 06:30 PM 發表:
 c0mmEnT也=]
要回我喔
[ 返回 siupang20 的個人主頁 ]