訪客留言 (43)
SeVeN_YeE 於 2009-02-28 04:55 PM 發表:
路過o_o"
  比埋個cM仔你._.
   最好回番比我0v0
leungsosoyan 於 2009-02-24 10:47 PM 發表:
 傻仔...  = =
你d野洗唔洗咁只係你d fd先比睇呀...
 
我諗你知道我係邊個....
唔知就真係傻仔lu....
唔係問下人啦!!
tt369 於 2008-10-24 09:12 PM 發表:
CM*牙  .3."
[ 返回 sk021111 的個人主頁 ]