訪客留言 (115)
|
|
cutebaby1219 於 2009-06-22 08:36 AM 發表:
送cm,
要回的!-v- |
|
mandywongq 於 2009-06-21 12:05 AM 發表:
我加左你ms名1`
不過唔知你msn名叫咩呀..
太多人啦,,
我睇唔到..
你見到我就add我啦~
好冇^^
comment;;
by:勤*
|
|
leongchingy 於 2009-06-20 11:24 PM 發表:
回你的!!
CoMMeNT=] |
|
wInGGcHoI 於 2009-06-20 12:51 PM 發表:
比你一個大c/\/\>[]<
Cm
|
|
lov3fdxp 於 2009-06-18 12:44 PM 發表:
c0mm3NT=)
|
|
HelenChu1111 於 2009-06-17 06:49 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
chingyi_man 於 2009-06-17 01:36 AM 發表:
CM呀!!
haaa我成日上黎嫁啦
入唔到啵.v.
|
|
MINGxP 於 2009-06-16 09:05 PM 發表:
嗯嗯;
CMCM:)
|
|
leolcy0621 於 2009-06-16 08:40 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
HelenChu1111 於 2009-06-16 04:34 PM 發表:
CM~
55~我係女仔黎同埋我都打波既~
我係籃球隊嫁^.^但係好耐都唔練一次波...
有一次俾呀Sir贊過,記唔記得呀?
你打波好勁,可以灌籃!!!
|
[ 發表留言 ]