訪客留言 (115)
lov3fdxp 於 2009-06-16 02:20 PM 發表:
你有無msn?!-.-
HelenChu1111 於 2009-06-16 02:00 PM 發表:
 我勁贊成你既講法^.^如果湖人冇左Kobe,湖人會攞總冠軍咩?James真係好扮野,扮到輸左俾魔術//哈哈^.^Kobe真係好勁!!!永遠支持Kobe!!!
邦 於 2009-06-16 11:21 AM 發表:
大傻好奈冇同你打波la!!
 
 
MINGxP 於 2009-06-15 11:08 PM 發表:
加油喇甘- -
考完-.-
lov3fdxp 於 2009-06-15 12:35 PM 發表:
c0Mm3NT c0Mm3NT
c0Mm3NT c0Mm3NT
c0Mm3NT c0Mm3NT
c0Mm3NT c0Mm3NT
c0Mm3NT c0Mm3NT
c0Mm3NT c0Mm3NT
c0Mm3NT c0Mm3NT
c0Mm3NT c0Mm3NT
姐姐仔要回的v@v
EMILY1232006 於 2009-06-14 03:46 PM 發表:
 @@comment
siu_sing520 於 2009-06-14 09:58 AM 發表:
c0Mm3mT;)
babiiling 於 2009-06-13 10:54 PM 發表:
cM:)
lingwaikin 於 2009-06-13 09:38 PM 發表:
()`cOmm3nt;
()`cOmm3nt;
()`cOmm3nt;
()`cOmm3nt;
()`cOmm3nt;
()`cOmm3nt;
()`cOmm3nt;                                                                                   
lov3fdxp 於 2009-06-13 02:57 PM 發表:
c0mm3NT x1
c0mm3NT x2
c0mm3NT x3
c0mm3NT x4
c0mm3NT x5     ?!
[ 返回 skychan9462 的個人主頁 ]