訪客留言 (107)
|
|
smalltung93 於 2009-10-26 09:01 PM 發表:
唔好叫我哥哥la...叫東咪得!
|
|
Minnie49 於 2009-10-26 08:36 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
smalltung93 於 2009-10-26 08:22 PM 發表:
你點陪我?
|
|
ch1ngk1 於 2009-10-26 06:45 PM 發表:
嘩,,咁早起身既你,,
等妹妹陪下你啦
有咩唔開心啊..
|
|
ch1ngk1 於 2009-10-26 06:10 PM 發表:
下..唔可以讀埋中6咩?
|
|
Minnie49 於 2009-10-26 10:20 AM 發表:
c[]mm3n+`=)
|
|
smalltung93 於 2009-10-26 07:44 AM 發表:
我係屋企玩唔到msn
|
|
ch1ngk1 於 2009-10-26 02:35 AM 發表:
+左你msn
|
|
CyS_713 於 2009-10-26 02:17 AM 發表:
c0mm3nT
c0mm3nT c0mm3nT c0mm3nT c0mm3nT c0mm3nT c0mm3nT c0mm3nT c0mm3nT |
|
ch1ngk1 於 2009-10-26 02:12 AM 發表:
......我咪係人lo^^
回c0mMEn2啊令仔
|
[ 發表留言 ]