訪客留言 (107)
smalltung93 於 2009-10-26 09:01 PM 發表:
唔好叫我哥哥la...叫東咪得!
Minnie49 於 2009-10-26 08:36 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
smalltung93 於 2009-10-26 08:22 PM 發表:
你點陪我?
ch1ngk1 於 2009-10-26 06:45 PM 發表:
 嘩,,咁早起身既你,,
等妹妹陪下你啦
有咩唔開心啊..
ch1ngk1 於 2009-10-26 06:10 PM 發表:
 下..唔可以讀埋中6咩?
Minnie49 於 2009-10-26 10:20 AM 發表:
c[]mm3n+`=)
smalltung93 於 2009-10-26 07:44 AM 發表:
我係屋企玩唔到msn
ch1ngk1 於 2009-10-26 02:35 AM 發表:
 +左你msn
CyS_713 於 2009-10-26 02:17 AM 發表:
 
c0mm3nT
c0mm3nT
c0mm3nT
c0mm3nT
c0mm3nT
c0mm3nT
c0mm3nT
c0mm3nT
c0mm3nT
ch1ngk1 於 2009-10-26 02:12 AM 發表:
 ......我咪係人lo^^
回c0mMEn2啊令仔
[ 返回 smalltung93 的個人主頁 ]