訪客留言 (200)
plkchca91081 於 2010-05-01 08:26 PM 發表:
CMCM=】…
zsemlaw2t7 於 2010-04-24 05:10 PM 發表:
c0mM3nT
tingbeauty 於 2010-04-11 02:00 PM 發表:
 

想靚女/o既你又點少得對c0n

 

  o地賣oc0n唔可以話係最平

 

但係一定唔會貴

 

  D o黎買番對啦xd

 

   http://blog.qooza.hk/tingbeauty

 

P.S. 我地有好多冇度數oc0n , 即使隻眼冇近/遠視都可以用,

 

隻隻款都好靚架^-^

 

                           唔買都留個cm >3<

 

P.S.: ECM只用作宣傳,如果重覆或為你帶來不便,請原諒~

 

sukiken 於 2010-04-10 09:48 PM 發表:
 
 c0mm3nt`4 y0u;]
要回喲;]
thx_bear 於 2010-04-07 07:52 PM 發表:
★;`comm3nt;p
thx_bear 於 2010-04-06 10:33 AM 發表:
★;`comm3nt;p
leungl0ve 於 2010-04-02 10:34 PM 發表:
 comment=]
midas_eshop2 於 2010-03-31 05:27 PM 發表:
唔該!!唔該!!
又係我地夜貓貓論壇呀
阻阻你
我地論壇搞左個壇花壇草選舉
有興趣就黎睇下丫
唔該!!
 
www.midas-eshop.com

PS:E個CM只用作宣傳,如果重覆或為你帶來不便,請原諒∼*

sukiken 於 2010-03-30 09:53 PM 發表:
 
c0mm3nt`4 y0u
要回喲`
                 l3y`呆l3abiii
rio789 於 2010-03-29 07:03 AM 發表:
★cOMM3Nt]
★cOMM3Nt;
★cOMM3Nt;
★cOMM3Nt"
★cOMM3Nt;
★cOMM3Nt"
★要回Ar(!)
 
[ 返回 stellashan88 的個人主頁 ]