訪客留言 (123)
ovoava 於 2009-06-13 04:39 PM 發表:
- +3..'搞BBQ a..'
- 下星期或結業禮後!??._.?
- 去唔去呀!??希望你會去la..'
- 諗下邊日好!?比個回覆我.'THx.'=]
DOD2 於 2009-06-13 12:07 AM 發表:
 
comment`-) ^^'4+3(for +3- -) 
cutlive31 於 2009-06-03 12:36 AM 發表:
 c0m2ent''
ovoava 於 2009-05-29 09:19 PM 發表:
'+3-]
'畢業考要加油唷.'-]

LaM619 於 2009-05-29 07:49 PM 發表:
+3'XD.
ws318925 於 2009-05-29 01:12 AM 發表:
嘉珊牙嘉珊 您几時開返個blog= =!!?
kamlvr 於 2009-05-28 09:47 PM 發表:
衰婆幾時開番個blog  a____a"
fuwong 於 2009-05-27 11:05 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
fuwong 於 2009-05-27 11:03 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
fuwong 於 2009-05-20 08:28 PM 發表:
點左你名呀
要做一百問呀~~~
'cm!!!
[ 返回 suki102429 的個人主頁 ]