訪客留言 (123)
|
tsangcandy 於 2009-04-16 12:24 PM 發表:
cm for you`
要回架'= |
|
ovoava 於 2009-04-15 09:55 PM 發表:
- +3.'
- 4月25日舞蹈比賽要加油a.'
- 攞返優異返黎..' A_Av
- 我下年就返黎同你地一齊跳返舞架La.' - 開唔開心呢!??*v*.' |
|
ws318925 於 2009-04-06 01:24 PM 發表:
懶鬼 打Blog啦~"~
|
|
Lovenini1314 於 2009-04-05 08:59 PM 發表:
CM...
要回嫁.... |
|
LaM619 於 2009-04-01 04:52 PM 發表:
-c0mm2nT=)
|
|
lelike0738 於 2009-03-29 01:07 PM 發表:
+3..考試加油丫/成績唔好再跌啦..
|
|
kaka220089 於 2009-03-23 09:36 PM 發表:
cm 要回嫁!
|
|
sugark500 於 2009-03-20 07:46 PM 發表:
你個頭像打扮得咁靚a~咁似要做伴娘gA~
|
|
NON0 於 2009-03-19 11:20 PM 發表:
Cm...'
|
[ 發表留言 ]
我戈日唔係唔想去呀...只係我以為戈時已經叫哂人...點知去到你地都係叫緊人...你地都等得總耐過我..不過我都係冇心情去...下次唔會嫁啦"