訪客留言 (41)
eva_ching520 於 2009-09-24 09:43 PM 發表:
吾想-.-
eva_ching520 於 2009-09-24 09:41 PM 發表:
係._.
eva_ching520 於 2009-09-24 09:39 PM 發表:
打字快冇計
eva_ching520 於 2009-09-24 09:31 PM 發表:
粉嶺`
eva_ching520 於 2009-09-24 09:23 PM 發表:
人就係咁`失去左先黎識珍惜0.0
 
哈,,,
eva_ching520 於 2009-09-24 09:20 PM 發表:
傻豬黎ge`冇左佢又吾係吾得`
 
係ah`所以我好鐘意佢xd
eva_ching520 於 2009-09-24 09:04 PM 發表:
點解d人要話佢?你有冇同佢講返s0r?
 
係ah`我地真人fd黎._.
eva_ching520 於 2009-09-24 08:17 PM 發表:
咁係咩事`講吾講得架0.0?
eva_ching520 於 2009-09-24 08:14 PM 發表:
點樣入手
eva_ching520 於 2009-09-24 08:11 PM 發表:
但係你想點了解我ah`寶唄
[ 返回 summerinhk 的個人主頁 ]