訪客留言 (92)
aspic2007 於 2008-05-22 11:59 AM 發表:
 去我度留你個msn俾我啦!!
yannesyan 於 2008-05-18 07:43 PM 發表:
你比我入去啦-3-
我想睇T^T
aspic2007 於 2008-04-29 09:17 PM 發表:
俾你電話我啦-.-"
BABEC 於 2008-04-07 04:46 PM 發表:
冇得入去睇-3-
係到留cm比你;)
cm f0r y0u^_^
 
ky_319 於 2008-04-05 11:33 AM 發表:
hey.快d打日記啦=]
aspic2007 於 2008-03-30 11:30 PM 發表:
加我好友^o^
hinne 於 2008-03-26 10:06 PM 發表:
在世界中心呼喚愛

我都好鐘意架@@
aspic2007 於 2008-03-24 01:37 PM 發表:
祝你復活節快樂~~
SHaNCaT_1024 於 2008-03-07 01:46 AM 發表:
呠,,冇 得 睇 t!m!‵ -3-
路 經 此 地,,*V*.,留 下 一 粒 cm 子 喇!‵  x]"
aspic2007 於 2008-03-05 01:20 PM 發表:
hi~~~~做個好友啦!!!
[ 返回 suocesa 的個人主頁 ]