訪客留言 (33)
|
|
szewai 於 2008-06-28 09:51 PM 發表:
謝謝KaI__的留言 =]
|
|
KaI__ 於 2008-06-26 12:22 AM 發表:
cm
|
|
szewai 於 2008-06-25 07:44 PM 發表:
多謝各位支持
T0 meichingyan
你1o月11日生日嗎?!
和我一個朋友((b仔))一樣的 =]
|
|
tiktik992000 於 2008-06-21 01:54 PM 發表:
cm for you^o^
|
|
meichingyan 於 2008-06-18 09:41 PM 發表:
你比我大一天哋~
我生日係1995-10-11 -w-
cm 4 u
憂鬱小幽
|
|
szewai 於 2008-06-14 03:37 PM 發表:
得閒先啦
|
|
sallyshan 於 2008-06-12 07:37 PM 發表:
得閒回下我個blog吖!!thank you=]
|
|
szewai 於 2008-05-12 10:53 AM 發表:
謝謝大家的留言
開心得很=]
|
|
|
king 於 2008-05-09 05:10 PM 發表:
Hi!你個blog好漂亮,好有意思
|
|
YHWH22 於 2008-05-09 11:59 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 szewai 的個人主頁 ]