訪客留言 (33)
szewai 於 2008-06-28 09:51 PM 發表:
謝謝KaI__的留言 =]
KaI__ 於 2008-06-26 12:22 AM 發表:
cm
szewai 於 2008-06-25 07:44 PM 發表:
多謝各位支持
T0 meichingyan
 你1o月11日生日嗎?!
 和我一個朋友((b仔))一樣的 =]
tiktik992000 於 2008-06-21 01:54 PM 發表:
cm for you^o^
meichingyan 於 2008-06-18 09:41 PM 發表:
 你比我大一天哋~
我生日係1995-10-11 -w-
 
       cm 4 u
                     憂鬱小幽
        
szewai 於 2008-06-14 03:37 PM 發表:
得閒先啦
sallyshan 於 2008-06-12 07:37 PM 發表:
得閒回下我個blog吖!!thank you=]
szewai 於 2008-05-12 10:53 AM 發表:
謝謝大家的留言
開心得很=]
king 於 2008-05-09 05:10 PM 發表:
Hi!你個blog好漂亮,好有意思
 
YHWH22 於 2008-05-09 11:59 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 szewai 的個人主頁 ]