訪客留言 (80)
chtcht 於 2009-03-24 09:26 AM 發表:
肥吉-
你好嗎-
睇你QOOZAAA咁衰哇-
LOCK左OKK囉-
>___________*                                BY-丫彤
ankaren 於 2009-03-20 05:16 PM 發表:
                                                                     最後一個了,,
                                        沒有力氣再打蠟..
COmmENT `=]7
ankaren 於 2009-03-20 05:14 PM 發表:
                              口畏 `
                                       打qooza蠟,,
                                                         本小姐好攰蠟,,
                                                          COmmENt `=]6
ankaren 於 2009-03-20 05:11 PM 發表:
嘿,,,
起身蠟.,
打qooza蠟.,.
COmmENT `=]5
ankaren 於 2009-03-20 05:09 PM 發表:
哈哈哈哈哈哈哈.,.
我又黎蠟.,.
系時候打qooza蠟 `
COmmENT `=]4
ankaren 於 2009-03-20 05:07 PM 發表:
我又黎蠟..
打qooza丫,,
COmmENT`=]3
ankaren 於 2009-03-20 05:06 PM 發表:
打qooza丫,,
COmmENT`=]2
ankaren 於 2009-03-20 05:05 PM 發表:
肥德,,
做咩成日都吾打qooza丫,,
COmmENT `=]1
lemonlovess 於 2009-03-12 09:32 PM 發表:
 
 Cm 4 u
ming1996 於 2009-03-07 11:17 AM 發表:
德仔0v0
就快生日啦喎~~
講定生日快樂先呀我!!
好好的接住呀!!
[ 返回 tak_1996 的個人主頁 ]