訪客留言 (341)
|
|
ujujuuu 於 2009-11-02 03:02 PM 發表:
我係邊個吾撚關你事囉 好心啦 死姣婆 以為自己好撚令?? 智障系 讀你既弱智學校啦 傻婆
|
|
Yarn 於 2009-10-31 10:41 PM 發表:
Cm=]
我是路過的;]
|
|
tung9035 於 2009-10-25 10:48 PM 發表:
知吾知我係邊個牙xd?
|
|
jenise0427 於 2009-10-24 10:15 PM 發表:
c0mmenT"
|
|
Hung1997 於 2009-10-24 02:05 PM 發表:
姬姐..知唔知我係邊個?
|
|
tung9035 於 2009-10-23 07:54 PM 發表:
c0mmEnt`;>
|
|
talkie419 於 2009-10-22 06:26 AM 發表:
樓下條0n9邊撚個黎-_-?
|
|
yik326 於 2009-10-21 09:27 PM 發表:
毅智人?
|
|
miu123 於 2009-10-20 02:08 PM 發表:
知吾知我係邊個?
|
|
lOveric3_0v0 於 2009-10-20 10:57 AM 發表:
pass`
|
[ 發表留言 ]