訪客留言 (535)
|
|
tszx2 於 2009-12-13 09:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
onlylovey520 於 2009-12-13 07:55 PM 發表:
個撚個入左都唔留CM
你唔覺得呢句打得有問題咩-3-`
|
|
elanietung86 於 2009-12-13 07:03 PM 發表:
comment:)
|
|
kaikaiki 於 2009-12-13 06:00 PM 發表:
pass by;)
|
|
lingling2009 於 2009-12-13 04:01 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
lingling2009 於 2009-12-13 04:00 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
mabel_lok 於 2009-12-13 02:59 PM 發表:
cm
|
|
onlylovey520 於 2009-12-13 02:52 PM 發表:
睇下本小姐幾醒目XD
|
|
onlylovey520 於 2009-12-13 02:51 PM 發表:
有打錯ava`
您唔系應該話邊撚個入左......
點解話個撚個入左....-3-`
系咪打錯野呢xd`
|
|
ying_81 於 2009-12-13 02:45 PM 發表:
c0mm3nt:)
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 tatline 的個人主頁 ]