訪客留言 (377)
|
|
a0301877 於 2009-09-02 08:27 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
Hi11 於 2009-08-27 01:59 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
Tempura313 於 2009-08-14 10:53 AM 發表:
同生日CM'宜しくお願いします!∼フフ
|
|
tiffany313 於 2009-07-21 03:08 PM 發表:
COmmENt=] By DOnut'' |
|
charmaine828 於 2009-06-26 07:42 PM 發表:
Hey!!令女令仔們
禾轉左qz啊!!
+番禾做fd得嗎!?
Comm3nt…’’
新qz:( http://profile.qooza.hk/sweet_babyan )
|
|
louise_311c 於 2009-06-11 09:38 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
Tiff1996 於 2009-05-28 09:29 AM 發表:
comment
|
|
hahahacin 於 2009-05-08 09:15 PM 發表:
ok, my dear..
i want to tell u that,
if there are anything reli bad happen to u , u will feel much better
if u try to face it wif a smiling face rather than crying all the times
everything will be fine, if u try to think it positively!!!!
DONT WORRY SO MUCH, i am always here, and by yr side=]
|
|
l0yiwinG 於 2009-05-06 08:49 PM 發表:
cOmmEnT ; |
|
hahahacin 於 2009-05-05 01:42 AM 發表:
smile everyday!!!!
luv u loadzzz
xxxxxxxx
|
[ 發表留言 ]