訪客留言 (324)
|
|
Lam_Jaii 於 2010-03-28 04:49 PM 發表:
T0;蕉仔
c0mm2nt;>
By;Lam
RE阿! |
|
shan031316 於 2010-03-28 04:24 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
shan031316 於 2010-03-28 11:13 AM 發表:
C<M~
話說5係ME好耐冇黎CM~
已係你好耐冇黎ME個到CM= =
|
|
shan031316 於 2010-03-26 07:18 PM 發表:
C<MMM
考試一向都係咁慘= = 我數學MISS話我數學考試分相對應考得幾好~> <
|
|
cMowoDog 於 2010-03-26 05:04 PM 發表:
cM`
|
|
StAgE_ChUn 於 2010-03-25 09:52 PM 發表:
cm...我
|
|
TinGjAiiiiii 於 2010-03-25 07:59 PM 發表:
CM:)
|
|
shan031316 於 2010-03-25 04:44 PM 發表:
C<M
我都5知點解咁黑=-=
唉~今日派英文卷~好灰= =
|
|
shan031316 於 2010-03-24 04:27 PM 發表:
C<M
今日超黑TAT
|
|
ilovEz 於 2010-03-23 05:06 PM 發表:
comment`
|
[ 發表留言 ]