訪客留言 (46)
|
b1994y34 於 2010-04-07 06:31 PM 發表:
各位大蝦好!
大蝦們~如果有大蝦信主的~又近元朗的 可以跟小弟來【神召會元朗錦光堂】教會嗎? 小弟叫丫哀 想問小弟小小的資料 可加小弟msn: [email protected] 冇msn可上小弟qooza留個言:http://profile.qooza.hk/b1994y34 想知道和【神召會元朗錦光堂】相關資料可上這個網址: http://www.kamkwongchurch.org/ |
|
midas_eshop 於 2010-03-17 03:33 PM 發表:
唔該!!唔該!!
又係我地夜貓貓論壇呀 阻阻你 我地論壇搞左個壇花壇草選舉 有興趣就黎睇下丫 唔該!! www.midas-eshop.com
PS:E個CM只用作宣傳,如果重覆或為你帶來不便,請原諒∼* |
|
ChInGMan3 於 2010-02-26 08:35 PM 發表:
comment for u...=)
|
|
AkiChi 於 2010-02-25 10:32 PM 發表:
I am Chi!!!!
Add me!!!
(wing97630)
|
|
joey1456 於 2010-01-13 06:40 PM 發表:
CoMm3nT;)
|
|
OXOXOXO 於 2009-10-15 06:09 PM 發表:
c0mm3nt(:`
|
|
germ 於 2009-10-08 06:54 PM 發表:
C0MMENT
C0MMENT
|
|
sma11N0x0v 於 2009-10-05 11:59 AM 發表:
1' RE;CM V0V
|
|
OXOXOXO 於 2009-09-30 10:41 PM 發表:
c0mm3nt:D
|
[ 發表留言 ]
化妝品,,飾品,,護膚品,,有趣的玩兒
日/台/韓衫,,應有盡有,,宜架化妝品仲做緊虧本價!!
要錢5要貨..sell晒d化妝品後,,5會再入..
快d幫手清左佢牙..thz歡迎send俾你d fd
http://blog.qooza.hk/Matsuo
[email protected]