訪客留言 (79)
cathybabi 於 2009-07-27 07:19 PM 發表:
comment;; *3*
loyukki 於 2009-07-24 02:25 PM 發表:
不如做個FD牙!
同年同月同日生既朋友^^
Joyce867 於 2009-07-13 12:27 PM 發表:
 HiHi....................!!^_^
loveflc 於 2009-07-06 09:34 PM 發表:
開左又唔打`
又話想人十卜你既BLOG
-0-"
 
DLxH 於 2009-06-25 01:50 PM 發表:
笑=)
開左狂比人插
cathybabi 於 2009-06-24 12:23 PM 發表:
快d打blog啦=[
y511242 於 2009-06-24 12:16 PM 發表:
咪係囉
做咩要del洒姐
loveflc 於 2009-06-24 11:07 AM 發表:
熙講得岩`
仲要DEL晒之前既野..-0-"
DLxH 於 2009-06-23 01:54 PM 發表:
 開BLOG不打BLOG有什麼用?
DLxH 於 2009-06-21 01:27 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 tonywan359 的個人主頁 ]