訪客留言 (484)
|
|
REGLSTRATLON 於 2010-04-05 12:43 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
mrbut 於 2010-04-04 08:05 PM 發表:
叫我地收皮(?)
一句到尾
夠彊既就開CAM囉
假相糸:)
唔敢開戈陣到時米到
你收皮囉`@_@8公
|
|
yukishum0331 於 2010-04-04 07:56 PM 發表:
假相狗;你無野阿?.?`
你痴左邊條根阿!`
|
|
hohoho520 於 2010-04-04 04:11 PM 發表:
收皮啦8婆;
|
|
yukishum0331 於 2010-04-04 01:58 PM 發表:
收拉叫條假相狗;
甘把炮自己嘈拉-_-(!)叫人嘈;
佢真系膠到-.-!
你五好再比條假相狗老點你拉~[]~!`
|
|
mrbut 於 2010-04-04 01:56 PM 發表:
由頭到尾都系話佢用飯飯d相.
我諗你唔會甘蠢唔知道.
唔該下次要嘈人,搞清楚邊個錯先好嘈`
仲有同Jessie講S0RRY:)
|
|
siudanie 於 2010-04-04 01:55 PM 發表:
甘你呢家系咪重嘈-,-?
|
|
REGLSTRATLON 於 2010-04-04 01:47 PM 發表:
伍嘈拉-v-;
我刀伍知佢系假相`
佢同我講話妳地嘈佢;
吠我嘈妳地- -!!*
|
|
yukishum0331 於 2010-04-04 01:45 PM 發表:
佢米我地個fd囉(!)好笑;`
佢有加咀咩?[]?`
你地班fd都有加咀拉-.-!!
五嘈就最好拉^_^` |
|
REGLSTRATLON 於 2010-04-04 01:39 PM 發表:
http://profile.qooza.hk/jessiccht
依個阿- -;識佢架`?我無話再嘈;
我系伍鋸佢點解無拉拉加咀姐`
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 tszjess 的個人主頁 ]