訪客留言 (484)
REGLSTRATLON 於 2010-04-04 01:34 PM 發表:
伍系話妳地阿- -;果條女阿`
siudanie 於 2010-04-04 01:19 PM 發表:
 叼;
系咪重嘈也?.?
 
yukishum0331 於 2010-04-04 01:10 PM 發表:
w[]w; 仲乜得番1條女既o,o
五系好多人好把炮咖咩a_a`
你米又系講哂粗口(!)
我地跟番你姐a_a`驚你睇五明阿ma;
你用咩話我地米用咩話囉<傻系系(!)
我地邊夠你勁阿^_^;我地好淆阿(!)
姐姐~~你想嘈幾耐姐?.?`
 
mrbut 於 2010-04-04 12:59 PM 發表:
你有資格話人:)
講黎講去米又系性器官`囧
我仲以為你系雙性人又糸又有撚>_<
 
LoVe_waiwai 於 2010-04-04 12:59 PM 發表:
 如果妳地吾講粗口`我地可以吾講`
我一句粗都冇爆過^_^;;
LoVe_waiwai 於 2010-04-04 12:56 PM 發表:
仲以為已經告一段落`
點知又黎嘈過`
而家講句公道既
妳地系米覺得包庇假相好威先`?
REGLSTRATLON 於 2010-04-04 12:33 PM 發表:
識既就話下佢拉;
人地刀未出聲就話搵仔嘈`
佢好有料`?爆撚晒粗口w0w;
好雷`好驚>,<;
REGLSTRATLON 於 2010-04-04 12:32 PM 發表:
搵仔嘈(;?
自己伍夠嘈要搵仔嘈阿`?
淆就淆西拉;妳地系米識佢架`?
成個傻系甘\3/;
hins0124 於 2010-04-04 04:46 AM 發表:
做咩事wo今日
q3333qv 於 2010-04-04 01:50 AM 發表:
啦啦啦啦啦:p
[ 返回 tszjess 的個人主頁 ]