訪客留言 (484)
|
|
yukishum0331 於 2010-04-03 11:52 PM 發表:
-_-低b`
|
|
q3333qv 於 2010-04-03 11:49 PM 發表:
halo-,-.
|
|
yukishum0331 於 2010-04-03 11:46 PM 發表:
w[]w; 黃生開金口a_a`
|
|
q3333qv 於 2010-04-03 11:42 PM 發表:
出黎嘈喇最實際:)
|
|
siudanie 於 2010-04-03 11:35 PM 發表:
回下面;
你要搵仔嘈?.?
你搞事;?
系咪有料就可以亂泥?o?
如果你真系想嘈.
加我msn我慢慢同你嘈;
[email protected]
力頂jessie |
|
jessiccht 於 2010-04-03 11:28 PM 發表:
屌鳩你地咩-_-!
咁撚多野講做乜撚野啊(?) 嘈嘈嘈;嘈乜系野(?) 你唔撚淆咩(?)=,= 如果你唔撚淆就搵仔黎嘈啦` 正係得d死系婆黎嘈;有撚用啊? 得個系字;一條撚都冇. 甘就叫嘈? 笑左-0- 收鳩皮啦.3. 返屋企含撚啦你地` 收皮摺埋彈開啦`唔該/__\'! |
|
LoVe_waiwai 於 2010-04-03 11:26 PM 發表:
吾系`系好無恥先岩^_^`(;
|
|
LoVe_waiwai 於 2010-04-03 11:23 PM 發表:
成班靚女包庇一個假相人`好可愛^_^;;
|
|
rugal_hui 於 2010-04-03 11:19 PM 發表:
C0mmEnT! By:細! |
|
LoVe_waiwai 於 2010-04-03 11:14 PM 發表:
都吾知成班kai子系到嘈咩`
明明系個偷人相戈個吾岩`
包庇一個用假相既人`
無聊`;]
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 tszjess 的個人主頁 ]