訪客留言 (16)
turbo1219 於 2009-05-30 05:15 AM 發表:
好鬼悶~
想死  如果有人搵我行下街就好啦-3-"
KiKiL0Ve 於 2009-05-29 06:21 PM 發表:
 comment 4 u
要回伽!
YHWH22 於 2009-05-29 08:45 AM 發表:
coMmEnT
by:蝶々日莉
turbo1219 於 2009-05-29 05:59 AM 發表:
我要紋符咒~因為我要改運-3-  
有紋身唔一定係壞人~哈
chi_chi 於 2009-05-28 01:32 PM 發表:
 送個CM比你`
你接5接受??
接受就去我個BLOG回啦`
turbo1219 於 2009-05-28 05:26 AM 發表:
大家留CM~thz
[ 返回 turbo1219 的個人主頁 ]