訪客留言 (121)
|
|
AApplee 於 2009-08-21 01:20 PM 發表:
CM''
|
|
ky032019 於 2009-08-18 04:53 PM 發表:
喂-,-
搞清楚先
佢係女
係金金地色
&已經改左叫曳曳`~~
係咪好可愛呢??
如果未搵到係咪你幫我收留佢?
哈.其實我覺得倉鼠好樣衰-3-
d屎係草尼嫁
尿咪拖左佢囉
好細督咋~
生唔係唔好
我都有諗過
你放心喎
生左實送比我既好朋友你既
哈 |
|
forevelam 於 2009-08-10 05:04 PM 發表:
♥`c0mment=]
|
|
AApplee 於 2009-07-13 08:23 PM 發表:
♥c0mMeNt=)` |
|
choiwaiting 於 2009-07-08 12:08 PM 發表:
CoMm3nT=)'''
|
|
yanki_babe 於 2009-07-05 04:22 PM 發表:
想對眼令d...又大又明亮既眼晴呢?
想唔想買對又平又令既c0n呢? 咁我呢到幫到你! 我e到既c0n係係韓國到訂返泥嫁 保証100%真con 夠10對就cut咖拉..快d買啦 戴完對眼咁令..咩都直得啦 |
|
devil_yau 於 2009-07-03 11:25 PM 發表:
paz c0mm3nt XD
|
|
yan_baby520 於 2009-07-03 08:49 PM 發表:
cm=]]''
|
|
ky032019 於 2009-07-01 03:02 PM 發表:
comm3nt....
no,,
i don't think so...-3-
|
|
AApplee 於 2009-06-24 08:42 PM 發表:
♥`c0mm3nt;;]
♥`c0mm3nt;;]
♥`c0mm3nt;;]
♥`c0mm3nt;;]
♥`c0mm3nt;;]
♥`c0mm3nt;;]
♥`c0mm3nt;;] 要回CM~ |
[ 發表留言 ]
[ 返回 vSzEv 的個人主頁 ]