訪客留言 (121)
AApplee 於 2009-08-21 01:20 PM 發表:
 CM''
ky032019 於 2009-08-18 04:53 PM 發表:
 
 喂-,-
搞清楚先
佢係女
係金金地色
&已經改左叫曳曳`~~
係咪好可愛呢??
如果未搵到係咪你幫我收留佢?
哈.其實我覺得倉鼠好樣衰-3-
d屎係草尼嫁
尿咪拖左佢囉
好細督咋~
生唔係唔好
我都有諗過
你放心喎
生左實送比我既好朋友你既
forevelam 於 2009-08-10 05:04 PM 發表:
 ♥`c0mment=]
AApplee 於 2009-07-13 08:23 PM 發表:
 
 ♥c0mMeNt=)`
choiwaiting 於 2009-07-08 12:08 PM 發表:
 CoMm3nT=)'''
 
yanki_babe 於 2009-07-05 04:22 PM 發表:
想對眼令d...又大又明亮既眼晴呢?
想唔想買對又平又令既c0n呢?
 咁我呢到幫到你!
我e到既c0n係係韓國到訂返泥嫁
        保証100%真con
夠10對就cut咖拉..快d買啦
戴完對眼咁令..咩都直得啦
devil_yau 於 2009-07-03 11:25 PM 發表:
paz c0mm3nt XD
yan_baby520 於 2009-07-03 08:49 PM 發表:
cm=]]''
ky032019 於 2009-07-01 03:02 PM 發表:
comm3nt....
no,,
i don't think so...-3-
 
AApplee 於 2009-06-24 08:42 PM 發表:
 
♥`c0mm3nt;;]
♥`c0mm3nt;;]
♥`c0mm3nt;;]
♥`c0mm3nt;;]
♥`c0mm3nt;;]
♥`c0mm3nt;;]
♥`c0mm3nt;;]   要回CM~
[ 返回 vSzEv 的個人主頁 ]