訪客留言 (29)
dongfung3 於 2009-12-30 01:29 PM 發表:
cmcm¬``  重记唔记得我系边个咧~·· ?
candy0425 於 2009-12-25 12:14 PM 發表:
 聖誕大快樂呀!@_@
cmcm..
要回架波~~
TammyTt 於 2009-11-13 01:16 PM 發表:
★COMMENT:)
☆COMMENT:)
★COMMENT:)
☆COMMENT:)
★COMMENT:)
☆COMMENT:)
vy1996 於 2009-09-29 09:28 PM 發表:
 cmcmcmcm
其實你系邊個``新生-0-?
我都系叫vanessa*0*
ChoiHoiWan 於 2009-09-24 02:51 PM 發表:
 cmm3nt,,;]
bcherryb 於 2009-09-21 09:13 PM 發表:
 cm,, to u
chloe199679 於 2009-09-21 06:03 PM 發表:
cOmM3n+
i_love_u0607 於 2009-09-20 04:45 PM 發表:
c0mm2nt=]
TammyTt 於 2009-09-15 01:02 PM 發表:
C0mm3nt=]]
[ 返回 vanessa_0729 的個人主頁 ]